23-01-2017 |

XI Lliga interna de Debat de la Universitat de Barcelona

S’han obert les inscripcions a la XI Lliga Interna de Debat de la Universitat de Barcelona. Les inscripcions es poden realitzar directament en aquest enllaç . Una de les novetats, és que en comptes de ser en tema variable a les eliminatòries, serà amb tema fixe, el que permetrà que els debats siguin preparats i es puguin defensar amb evidències.

Els temes de debat seran els següents:

Eliminatòries: S'hauria de limitar internet?

Quarts, Semifinals i final: Cal que el poder públic controli els mitjans de comunicació?

El calendari serà el següent; 13, 14 i 15 de Febrer eliminatòries. 16 de Febrer torneig de discursos. 17 de febrer, quarts de final, semifinal i final. Tots els debats es realitzaran a l'Aula Magna de l'Edifici Històric. Els participants poden marcar l'horari preferencial a escollir entre matí, migdia i tarda.