07-04-2016 |

Universidades con alma

Ángel J. Gómez Montoro ens deixa aquesta entrada al blog Universidad, sí que ens agradaria compartir amb vosaltres. En ella, reflexiona sobre el paper de la universitat i de la educació en general en el creixement personal de cada estudiant, fet que ens ha de fer prendre més seriosament la tasca formativa de la universitat com una manera de preparar els estudiants no només per a la professió sinó també per a la vida. Ajudar a una major comprensió de la persona i la societat, formar les seves pròpies conviccions i desenvolupar l'esperit crític i constructiu, aprofundir en el sentit de la solidaritat, prendre consciència del que significa exercir una ciutadania activa i exemplar, etc. són algunes de les funcions que, segons Ángel J. Gómez Montoro, ha d'assumir la universitat i a les quals no ha de renunciar. Podeu llegir l'entrada completa seguint aquest link.