12-02-2018 |

Qui són i com viuen els estudiants universitaris d'avui dia? 2a Enquesta Universitària Xarxa Vives #ViaUni

Diverses Universitats de la Xarxa Vives engeguen la segona edició de "Via Universitària: accés, condicions, d'aprenentatge, expectatives i retorns dels estudis universitaris" #ViaUni

L'objectiu és conèixer la realitat del dia a dia de l'estudiantat, i poder així orientar propostes de millora en les polítiques universitàries.

L'enquesta #ViaUni es desenvoluparà entre els mesos de febrer i març.

Si ets estudiant, la teva universitat t'enviarà les instruccions per participar.

Si no ets estudiant, però et preocupa la millora de les condicions de l'educació, ajuda'ns a difondre el programa #ViaUni.

Via Universitària respon a la necessitat de contribuir a l'elaboració d'estudis sistemàtics, basats en dades i amb perspectiva comparada sobre les condicions de vida dels estudiants, les seves formes d'estudiar, la seva vinculació amb la universitat, els seus hàbits culturals, els condicionants econòmics, així com les seves expectatives, valors i creences en relació a l'educació superior.

A través d'una enquesta a tots els estudiants, el programa busca crear una base sòlida de coneixement que ha de servir per orientar les propostes de millora en les polítiques universitàries, i de guia per fonamentar les decisions i orientacions de les polítiques, tant de les universitats pròpies com dels decisors públics.

Per ampliar informació: http://observatoriestudiant.ub.edu/dimensio_social/informes_desagregats_del_gret