16-02-2015 |

L’Observatori de l’Estudiant pública un Informe amb les propostes dels estudiants respecte al procés de Reforma de la Universitat de Barcelona

La Universitat de Barcelona es dirigeix cap a un procés de reforma de les seves estructures acadèmiques i administratives. El 25 de novembre es va publicar l’avantprojecte de la Reforma en què s’explica el procés de transformació que emprendrà la UB i l’impacte que això tindrà sobre els actors que formen part de la comunitat universitària.

A tal propòsit, el 16 de desembre el Dr. David Vallespin, delegat per a la governança, la reforma de l’Estatut i els assumptes jurídics, es va reunir amb un grup d’estudiants de l’Observatori de l’Estudiant per presentar-los l’avantprojecte i escoltar-ne les propostes.

A l’Informe Propostes de l'Observatori de l'Estudiant respecte l’Avantprojecte de la Reforma d’Estructures Acadèmiques i Administratives de la UB es recullen les aportacions de l’Albert Gili, de l’Ibai Gorriti, de la Marzia Matarese, d’en Dídac Ramírez i de l’Héctor Xaubet, membres de l’Observatori de l’Estudiant.

Aquest Informe és un exemple virtuós de la participació dels estudiants als processos de reforma i de presa de decisions i de la seva inclusió en les polítiques institucionals de la universitat.