27-11-2014 |

L'Observatori de l'Estudiant participa en el IV Fòrum Social d'Economia i Empresa

Ahir, dimecres 26 de novembre, la facultat d'Economia i Empresa va celebrar la IV edició del Fòrum d’Economia Social i Tercer Sector. Un cop més, l'objectiu d'aquest Fòrum Social va ser fer conèixer als estudiant diferents experiències d’entitats que operen dins el sector de la economia social: un sector alternatiu, que treballa amb uns principis altament compromesos amb l’entorn social i col·lectiu.

Ibai Gorriti, Jaume Hombrado, Carla Martínez, Glòria-Mireia Montanyà, Sara Pérez i Hèctor Xaubet, membres de l'Observatori de l’Estudiant, van ser els encarregats de representar el projecte durant la jornada. Durant tot els matí, els estudiants de la facultat d'Economia i Empresa també van poder visitar els stands d'ApostaFederació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya (FATEC), Triodos BankFundació internacional de la dona emprenedora (FIDEM), FETS-finançament ètic i solidariWordcoo (Co-funding cooperatiu), la Federació de Cooperatives de treball de CatalunyaCreu Roja Barcelona, l’Associació Som Joves, Món-3 i Spoora.

Arcadi Oliveres, professor del Departament d’Economia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona, va clausurar la jornada amb una conferència amb el títol: «Economia i ètica: una dualitat imprescindible».