23-09-2014 |

L'Observatori de l'Estudiant participa a dues jornades d'acollida

Com cada setembre, diverses facultats organitzen activitats per tal d'oferir informació als seus estudiants de nous accés que aquest curs entren a formar part de la Universitat de Barcelona. A banda de tots serveis de la UB, l'Observatori de l'Estudiant també va estar present en dues d'aquestes jornades presentant aquesta eina dirigida als estudiants per tal de dissenyar polítiques universitàries de primer nivell.

Dijous 18 de setembre, l'Observatori de l'Estudiant va participar a la Fira Fem Mundet entre tots i totes. Organitzada per la de la Facultat d’Educació, aquesta fira té per objectiu augmentar el coneixement dels serveis i activitats que la UB ofereix als estudiants, més enllà de l’oferta acadèmica matriculada. L'Observatori de l'Estudiant hi va ser present a través de la projecció d'un vídeo en el que estudiants membres de l'observatori expliquen la seva experiència.

El següent divendres 19 de setembre, l'Observatori de l'Estudiant va participar en la Sessió d'Acollida d'Estudiants de Nou Accés de Podologia, a través d'una presentació a càrrec de l'estudiant Ibai Gorriti, membre dels grups de treball d'Activitats Culturals i Educació i Pobresa de l'Observatori de l'Estudiant.