19-02-2014 | General

La RASE dedica un monogràfic als Estudiants Universitaris

La Revista de l'Associació de Sociologia de l'Educació (RASE) publica en el seu últim número de gener de 2014 un monogràfic sobre estudiants universitaris. Aquest ha estat coordinat per Margarita Barañano, Antonio Ariño, Inés Soler i Lidia Daza, assessora del Grup de Treball de Rendiment Acadèmic de l'Observatori de l'Estudiant.

El volum es compon de 15 articles en els quals es tracten aspectes diversos vinculats amb la trajectòria universitària: condicions de vida, formes de participació, inserció sociolaboral dels estudiants... tots des de la perspectiva de la Dimensió Social. Per aquest motiu, un estat de la qüestió de la Dimensió Social a càrrec d'Antonio Ariño obre la publicació que continua amb els anàlisis específics d'altres investigadors.

Podeu trobar aquest monogràfic a l'apartat Publicacions de la pàgina de l'Observatori de l'Estudiant i també hi podeu accedir directament a través d'aquest enllaç.