15-12-2015 |

La CREUP celebra la seva LVI Assemblea General

Com cada any, la Coordinadora de Representantes de Estudiantes de Universidades Públicas Catalanas va celebrar la seva assemblea general a la ciutat de Salamanca, en aquesta ocasió entre els dies 25 i 29 de novembre. En l'assemblea es van reunir gairebé un centenar de representant d'estudiants d'arreu del territori espanyol amb l'objectiu de debatre les principals línies estratègiques de la organització i per elaborar els seus posicionaments vers l'aprenentatge centrat en l'estudiant i la dimensió social de l'estudiant.

Respecte a la dimensió social de l'estudiant en la educació superior, que és una de les tres línies estratègiques que guia la tasca de l'Observatori de l'Estudiant, l'assemblea de la CREUP es va posicionar sobre els preus públics, les beques i ajudes per a l'estudi, la conciliació entre la vida personal, familiar i acadèmica dels estudiants, i l'atenció als grups infrarepresentants, entre moltes altres coses. Podeu trobar el document que recull el posicionament aquí.