16-03-2015 |

I Jornada Horitzons Científics de les Ciències Socials i les Humanitats

El 18 de març se celebra la I Jornada Horitzons Científics de les Ciències Socials i les Humanitats: Impacte de la Recerca i la Transferència de Coneixement, un espai de debat, formació i intercanvi d’experiències al voltant de l’impacte, els indicadors, la transferència i la innovació en la recerca en ciències socials i humanitats.

La iniciativa s’adreça tant als agents implicats en la recerca en ciències socials i humanitats com a tota la comunitat universitària que està interessada en aquests temes. Es realitzaran ponències amb la participació d’experts externs i tallers en què es presentaran els primers resultats del treball de la Comissió Tècnica de Valorització de la recerca en CSH (formada per professorat investigador i tècnics especialitzats de la Universitat).

La jornada és organitzada pel Comissionat per al Parc i l’Impuls Científic de les Humanitats i les Ciències Socials, amb el suport del Vicerectorat de Política Científica i la col·laboració de l’Escola de Doctorat, l’Institut de Ciències de l’Educació i la Fundació Bosch i Gimpera i tindrà lloc a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona a les 9.00 hores.

Es tracta d’una activitat reconeguda i per això és recomanable la inscripció a través de l’ICE. Atès que el divendres es va assolir el màxim d’inscripció fixat inicialment i es va tancar la matrícula, els que estan interessats a convalidar l’assistència poden demanar un nou enllaç ICE a l’hora de les acreditacions per matricular-se a posteriori i rebre el certificat igualment. Podeu consultar el programa aquí.