11-10-2016 |

Gloria Esther Trigos Reynoso en CampusMilenio

Gloria Esther Trigos Reynoso, de la Dirección de Sistemas Administrativos de la Universidad Autónoma de Tamaulipas (Mèxic), ha dedicat bona part de la seva carrera professional a l’avaluació de l’impacte de les beques en les condicions de vida tant dels estudiants universitaris com de les seves famílies, sent més específicament el tema de la seva tesi doctoral l’avaluació del programa de beques “PRONABES” (Programa Nacional de Becas para la Educación Superior). Part dels resultats de les seves investigacions queden resumides en una sèrie d’articles que han sigut publicades a la web de campusmilenio. Seguidament, adjuntem els enllaços dels articles que entre altres coses analitzant el paper del sistemes de beques en els processos de deserció dels estudiants.

1.- ¿Contribuye el PRONABES a mejorar el aprovechamiento académico? El caso de la Universidad Autónoma de Tamaulipas

2.- La Otra Cara de la Deserción.

3.- La Inteligencia Institucional y los Programas Becarios Federales.

4.- Deserción Escolar: ¿Descripción o Acción?

5.- Programas de Becas: ¿Una Escalera al Éxito? 1a. Parte

6.- Programas de Becas: ¿Una Escalera al Éxito? 2a. Parte

7. El verano de la investigacion cientifica.