24-02-2014 | General

Els membres de l’Observatori de l’Estudiant assisteixen a JOBarcelona’14

Els dies 17 i 18 de febrer es va celebrar al Palau de Congressos de Catalunya la primera edició de JOBarcelona. La cita va servir de punt de trobada per a joves universitaris en recerca de feina i empreses nacionals i internacionals. Mitjançant entrevistes i conferències, els joves van poder conèixer les necessitats reals de les empreses en el marc laboral així com l’oferta de pràctiques i beques.

Els estudiants, acreditats com a candidats, tenien la possibilitat d’entrevistar-se amb les empreses a través de l’speed networking. “L'entrega per part dels alumnes i exalumnes que van assistir era total i aclaparadora. Evidenciada a les llarguíssimes cues” explica Guillermo Blasco, estudiant d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques i membre de l’Observatori de l’Estudiant. No obstant, a banda d’empreses, la fira també comptava amb la participació d’universitats i serveis d’ocupació autonòmics i estatals. Per aquest motiu, Jennifer Cruzado, estudiant d’Enginyeria Electrònica de la Telecomunicació i membre de l’Observatori de l’Estudiant, comenta: “les jornades han estat molt profitoses tant si et trobaves en procés de trobar feina, de recopilar informació per a un futur o orientar-te laboralment”. Jaume Hombrado, estudiant de criminologia i membre de l’Observatori de l’Estudiant afegeix: “No només ha estat una millora a nivell professional, sinó també a nivell personal. I, com bé comentaven en algunes conferències del certamen, cada cop més es premia el valor afegit que suposa ser creatiu o tenir grans aptituds a nivell personal per destacar no únicament a nivell acadèmic”.

Guillermo Blasco, Jennifer Cruzado i Jaume Hombrado participen en el grup de treball d’Inserció Social i Laboral de l’Observatori de l’Estudiant.