05-05-2014 |

Els estudiants de l’Observatori de l’Estudiant participen en les jornades ‘Apropa’t a la UB’

El Servei d’Atenció a l’Estudiant respon a les necessitats dels estudiants UB però també a les dels futurs estudiants a punt d’entrar a la universitat. En aquest sentit, organitza diverses accions per facilitar aquesta transició secundària-universitat. Una d’aquestes activitats són les jornades ‘Apropa’t a la UB’, que combinen una conferència sobre el funcionament de la universitat a càrrec d'un professor de la UB i una vista a l’edifici històric. Per primera vegada i per iniciativa d’Abel Ávalos, membre de l’Observatori de l’Estudiant, estudiants de Grau han participat en aquestes jornades que ajuden als estudiants de Batxillerat a fer-se una millor idea del seu futur.

Els membres de l’Observatori de l’Estudiant Guillermo Blasco, estudiant de Matemàtiques i Enginyeria Informàtica; Jennifer Cruzado, estudiant d’Enginyeria de les Telecomunicacions; Dèbora García, estudiant d’Educació Social; Ibai Gorriti, estudiant de Comunicació i Indústries Culturals; i Nerea Gutiérrez, estudiant de Pedagogia, van coordinar-se per estar presents en les diferents jornades a càrrec d'Antoni Vallés i Xavier Pons que s’han realitzat des de gener fins abril. D’aquesta manera, els futurs universitaris van poder conèixer de primera mà l’experiència universitària així com formular preguntes als estudiants.