25-04-2018 |

El malbaratament alimentari al BCN Thinking Challenge

El 18 i 19 d'abril es va celebrar el VII BCN Thinking Challenge, organitzat pel Club d'Emprenedors de la Universitat Abat Oliba CEU.

L'estudiantat que va poder participar en aquesta marató d'emprenedoria universitària va tractar d'afrontar el repte d'idear solucions per al malbaratament alimentari que existeix i persisteix en la nostra societat. L'Observatori de l'Estudiant hi va assistir i es va poder comprovar l'alt nivell i interès que existeix per qüestions que afecten al conjunt de la nostra societat.

Foto: Membres de l'Observatori de l'Estudiant al BCN Thinkinh Challenge 2018. Font: Observatori de l'Estudiant

Aquest any ha guanyat el projecte 2Help que pretén comercialitzar tots aquells productes que han estat llançats pels supermercats degut defectes que no afecten la seva qualitat intrínseca com a nutrient, sinó més aviat al seu aspecte extern, en l'envàs o la seva forma.

Foto: Grup 2Help, premi al millor projecte BCN Thinking Challenge 2018. Font: Observatori de l'Estudiant.

En edicions anteriors s'han tractat temes com la integració de persones amb discapacitat o la conciliació intergeneracional a les empreses. En aquesta ocasió, es va optar per acabar amb el desajustament entre les necessitats no satisfetes en àmplies capes de població i l'excedent de recursos alimentaris existent al món.

Si voleu ampliar la informació sobre el projecte premiat d'enguany, us deixem aquí l'enllaç de la notícia que ha editat l'agència europa press.