17-12-2015 |

El CEUCAT engega la Campanya dels Semàfors

El Consell de l'Estudiantat de les Universitats Catalanes ha posat en marxa recentment una campanya dirigida a tots i totes les estudiants de les universitats catalanes amb la finalitat d'informar sobre el nou model d'estructuració de graus i màsters, el conegut com a 3+2.

En la pàgina web de la campanya trobareu informació sobre en què consisteix el nou model així com algunes respostes a les possibles preguntes que s'han generat al voltant, i també hi podreu trobar quin va ser el posicionament i les propostes que van sorgir des del CREUP i del CEUCAT envers aquesta reforma. Podeu seguir-los també a les xarxes socials, on van actualitzant periòdicament totes les novetats respecte la campanya i també sobre les consultes que s'estan realitzant aquests darrers dies a diverses universitats catalanes com a Lleida, Girona i Barcelona.

La consulta de Barcelona es celebra avui dia 17 de desembre, i hi estan convocats a participar tots aquells estudiants de Graus i de Màsters Oficials de la Universitat de Barcelona. Les qüestions que es plantejaran són:

1. Estàs a favor que no s'apliqui la nova ordenació dels ensenyaments (coneguda popularment com 3+2) fins que s'obri un procés de debat i participació?
  2. Creus que és factible, per l'estudiantat, afrontar el canvi de model del sistema d'ensenyament universitari tenint en compte l'actual cost dels graus i màsters i el sistema de beques?
  3. Seguint criteris exclusivament acadèmics, creus que el Grau que curses, o que has cursat, hauria d'impartir-se en 3 anys?

Més informació a la pàgina web de la consulta.