17-02-2015 |

El 3+2 a debat a televisió espanyola

El decret de flexibilització de la universitat aprovat pel Consell de Ministres ha estat envoltat de polèmica des del primer moment. La mesura estrella d’aquest decret és la que proposa reduir els graus dels actuals quatre anys a tres anys de grau completats amb dos de màster. L’objectiu, segons el ministeri, és equiparar-se a Europa  però tan rectors com estudiants s’hi ham mostrat contraris.

A El Debate de la 1, programa de televisió espanyola, es va parlar sobre aquesta reforma, quins efectes tindrà sobre la qualitat de la formació i el seu preu i en quina situació es troben les universitats espanyoles en relació als països veïns. Per parlar-ne van convidar a la Secretaria d’Estat d’Educació, Montserrat Gormendio, el  vicepresident de la Conferència de Rectors, Francisco Julià, una representant del Sindicato de Estudiantes, Ana García, el catedràtic de la Universidad Complutense i vicepresident de la Fundación Instituto de Empresa, Rafael Pujol, el director de La Razón, Francisco Marhuenda i el director de 20 minutos.

Podeu veure el debat complet al següent enllaç.