17-05-2017 |

Desavantatges dins de donis pròpies Universitats

Cada any puja el percentatge d'estudiants que necessiten treballar per poder seguir estudiant i això comporta molts contres. Cada vegada es requereix major presència física a les aules universitàries i 'informe publicat a “l'European Journal of Education “, diu que a més els que compaginen aquests dos mons es veuen repercutits pel descens de la nota mitjana acadèmica, fet que al seu torn repercuteix per poder arribar a la nota mitja que es requereix per obtenir la beca.

Tal i com diu el refrany,  el peix es mossega la cua, i les famílies amb menys recursos no es veuen recompensats ja que la inserció laboral durant la crisi és molt més dura per a les famílies socialment i econòmicament ben situades. “Els fills amb pares amb estudis superiors van trobar millors feines probablement per la capacitat de les  famílies de mobilitzar el seu capital social i les seves relacions d'amistat”, conclouen els investigadors.

Per a més informació en el següent enllaç: