09-02-2016 |

Comença la X Lliga Universitària de Debat

L'Associació de Debat de la Universitat de Barcelona organitza, com cada any, una Lliga Interna de Debat Universitari amb la finalitat de que els i les estudiants que hi participin adquereixin habilitats per poder parlar bé en públic i per fomentar la formació dels elements de la comunicació. Aquesta edició es celebra del dia 8 a l'11 de febrer.

Ahir dia 8, com a activitat inaugural, va tenir lloc a l'Aula Ramón i Cajal de l'Edifici Històric una Masterclass intensiva destinada a les i els alumnes interessants en participar en la Lliga, i que va tenir com a objectiu aprendre les nocions bàsiques del format de debat competititu universitari, adquirir eines i estratègies teòrico-pràctiques per poder defensar-se a nivell oral i potenciar les habilitats d'oratòria i retòrica.

En els dies següents, del 9 a l'11 de febrer a l'Aula Magna de l'Edifici Històric, tindran lloc els diferents debats per part dels grups participants fins arribar a la fase classificatòria, a la semifinal i a la final, on el tema obligatòri és "Cal demostrar uns mínims de coneixements polítics per tenir dret a vot?". Poden participar-hi tots aquells/es alumnes de la UB que estiguin matriculats en el curs acadèmic vigent, i tenen la possibilitat de convalidar 1 crèdit ECTS optatiu. Per a més informació, visiteu la pàgina web.