03-12-2015 |

Acte en commemoració del Dia Internacional del Voluntariat

L'espai de Voluntariat UB ha preparat per a avui la Festa del Voluntariat amb diverses activitats per tal de commemorar que aquest dissabte dia 5 de desembre és el Dia Internacional del Voluntariat. L'acte consistirà en una taula rodona en la que participaran diverses persones voluntàries de diferents entitats i associacions de la Universitat de Barcelona així com de la ciutat en general, i estarà presidida pel rector de la UB. Començarà a les 19h i tindrà lloc al Paranimf.

Entre les diferents intervencions podrem comptar amb la de l'Abel Àvalos, membre actiu de l'Observatori de l'Estudiant que ha estat implicat en el grup de treball de Rendiment Acadèmic, i que actualment participa en els grups de treball d'Educació i Pobresa i Participació Política. En aquest moment aquest grup es troba duent a terme una investigació pionera sobre la implicació i la participació política dels estudiants de grau de la UB per a la qual estan realitzant enquestes en diversos ensenyaments. Per la seva banda, el grup d'Educació i Pobresa té com a objectiu identificar les situacions de vulnerabilitat dels estudiants de la UB. La intervenció de l'Abel girarà entorn de la seva experiència com a membre de l'Observatori de l'Estudiant, explicant-ne el seu funcionament i finalitat i destacant què li ha aportat la seva participació a nivell de competències i habilitats adquirides i en l'enriquiment personal.

La cloenda de l'acte serà a càrrec de l'Orquestra de Guitarres de Barcelona. Si voleu assistir a l'acte us heu d'inscriure en un formulari a la web de Voluntariat UB.