26-02-2014 | General

19 empreses creen l’Observatorio de Innovación en el Empleo

El passat 17 de febrer, 19 grans empreses van presentar la creació de l’Observatorio de Innovación en el Empleo que té per objectiu trobar, de manera conjunta, solucions innovadores que beneficiïn tant a l'empresa com als treballadors i a la societat en general. Aquest, així doncs, no vol ser un espai de reflexió sinó d'acció sobre els principals problemes del mercat laboral a Espanya.

El primer tema que es vol tractar és la desocupació juvenil i la distància que hi ha entre la universitat i l'empresa, per la qual cosa aquest observatori ja ha realitzat un “Informe OIE sobre jóvenes y mercado laboral: el camino del aula a la empresa” a través d'enquestes a universitaris, estudiants de FP i acabats de graduar que ja tenen ocupació, a més de professors i responsables de recursos humans de les pimes i grans empreses.