06-03-2014 | General

110 Beques de certificació per a Antics Alumnes d'Universitats Espanyoles

La Federació Alumni Espanya, en col·laboració amb el Banc Santander, convoca 110 Beques per als membres de les Associacions d'Antics Alumnes de les Universitats Espanyoles. L’Objectiu d’aquestes beques és fomentar l'ocupació a través de la Certificació.

Les beques CertiUni-Alumni s'engloben dins del projecte CertiUni de la Conferència de Rectors (CRUE), mitjançant el qual es poden obtenir certificats, reconeguts internacionalment, de diferents proveïdors com són Microsoft, Oracle i Cambridge, entre d'altres. Les àrees d'actuació són les competències personals, les competències idiomàtiques i les competències informacionals, algunes de les competències més demandades en el nou Espai Europeu d'Educació Superior.